Fri

Smaskens så gott det var med Vildsvinskött igår! Det lucktade inte så gott, men det var saftigt och gott i smaken. Det ska visst vara svårt att grilla men min alldelles egna grillmästare lyckades kanon bra med det! Trots att han inte grillat vildsvin innan.

Om inga kompeteringsuppgifter kommer så är jag fri från skolan nu! Känns väldigt skönt. Vill inte påstå att jag kommer ha sommarlov då jag kommer jobba hela sommaren, förutom veckorna 31-33 för då har jag semester!
Ska hoppa in och jobba extra idag, gör inte så mycket för det regnar bara ute. Det är inte så ofta som jag jobbar vardagar så det ska bli skoj. Ett kort pass oxå, det vill säga 15.00-8.30.
Ses imorgon bloggläsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0