Tiden springer iväg

Tiden bara rinner iväg när man har roligt!

Bröllopet i Örebro var vackert (bilder kommer senare) och brudens klänning är så fin så nu är det min dröm bröllopsklänning =)

Appropå bröllop så tappade Petter sin förlovningsring i havet tidigare i veckan, så nu ligger den på havets botten.  Vi skojade om att vi kanske ska ta och gifta oss nu istället eftersom Petter ändå måste köpa en ny ring, men nä, det får vänta ett tag till. Kanske att vi smälter ner min ring och gör något roligt utav det och att vi köper två nya ringar istället, men vi får vänta och se vad de från försäkringen säger.

Var på Gekås igår trots att jag inte får lön förrän på tisdag. Bra med pojkvän som är snäll och lånar ut sitt kort med full lön på, haha. Dyrt blev det men hittade mååånga fina saker, bla en riktigt fin lampa till finbordet :)

Nu är det snart dags för mig att åka till jobbet.
Jobbar bara nästa vecka oxå, sen är det semester!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0