Nej tack

Bollen var i våra händer, men vi valde att kasta bort den.

Det som var så nära igår handlade om ett hus som vi har kollat på och lagt bud på, men under utgångsbudet.
Efter mycket om och men, jämfört alla plus mot negativt så var det visseligen mer plus, med de på minus sidan vägde tyngre. Den tyngsta motiveringen till att vi inte köpte det fina huset är att vi kan få en skräddarsytt hus bara som vi vill ha det för ungefär samma pris. Dessutom så släpps det ett nytt tomt område i närheten inom kort. Det gäller bara att vara först där så man får tomten som man vill ha, den bästa tomten. Kanske ska campa en vecka i tält i området ;)

Precis efter att vi varit och kollat på huset och fått en snickares utlåtande blev jag självklart lite ledsen i ögat för det har varit så nära att vi har köpt det. Så när jag och älsklingen åkte för att handla mat efteråt så var jag som sagt lite nere och tänkte att jag blir nog lite gladare om Petter köper fina blommor till mig. Försiktigt försiktigt smög jag ner en bukett blommor i korgen som han bar på, så fick blommor av älsklingen haha.

Kommentarer
Postat av: Pysseliten

Tackar :) Ja det är inte lätt att gå i hustankar .det köpet gör man nog bara 1 gång i livet . Lyckat till

2010-07-07 @ 20:17:07
URL: http://pysseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0