Stolt "mamma"

Tomtarna kom aldrig upp för jag var helt slut efter att jag plockat undan och gjort plats för dem, förkyld, därav inte så mycket ork i kroppen.
Men imorgon när jag kommer hem från jobbet har jag och killen bestämt att vi ska hjälpas åt att ta fram tomtarna. Får se vad de säger, för de vet inte om att de har flyttat än ;)

Katten har fått börja gå ut själv, de första gångerna var vi ute och fixade samtidigt, Ludde älskar när vi är ute i trädgården, att springa med och busa. Men bara för en stund sen började han bli rastlös här hemma så han fick gå ut helt ensam. Var ute och ropade ett par gånger på honom, men ingen Ludde syntes till.
Efter en stund så hörde jag hur det kraffsade på dörren, och där stod han och ville komma in.

Känner mig som en stolt mamma över att våran duktiga kise hittade hem :)
(jag misstänker att det är så här mammor känner sig när de är stolta över sina barn)

Kommentarer
Postat av: CAROFLINA.SE ♥ ♥ ♥

Hoppas tomtarna fått komma upp nu haha. Mina kom upp idag :)

2010-12-23 @ 22:45:40
URL: http://caroflina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0