Grattis Kerstin

Jag trodde jag skulle få mycket tid över för att blogga nu när jag har semester, men tydligen inte.

Jag slutade jobbpasset 8.30 på måndagen, frammot middag ringde Joel och frågade om vi ville ut och segla, svaret blev självklart JA! Det var bara att packa väskan, åka till Torekov, hoppa i segelbåten och styra ut mot Hallands väderö. Det blev inte alltför mycket sovade i båten då vi lagt till på fel ställe så det guppade rejält (guppandet berodde inte på något annat, hihi)
På tisdagen seglade vi till Båstad och när vi gick i land, då började allt snurra. Det känndes som att vi fortfarande satt i båten och alla vågorna guppade båten. Inte förrän vid midnatt den kvällen slutade det, skönt det!

I veckan har vi varit i Halmstad med Joel och hjälp honom välja utemöbler. Vi passade på att köpa en ny micro då våran gamla slutade värma maten. En micro är ju till för att värma maten..

I fredags var det stort gille på logen i Kärr, vi firade att svärmor blir 50 år.
Det är den stora dagen för henne idag. Grattis Kerstin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0