Albert

Igår väntade vi på besked, men beskedet blev framskjutet till idag istället. Innan vi fick reda på att det skulle skjutas fram en dag var jag så nervös och spänd att jag höll på att klättra på väggarna. Det borde finnas säkerhetsbälte på vanliga stolar, jag var så glad och nervös att jag stuttsade upp och ner och kunde knappt sitta still.

Jag får passa på att gratta min svägerska Denice som fyllde år igår (många födelsedagar nu) Grattis Denice!
Igår hade älsklingen min namnsdag och jag hade tänkt att köpa en prinsesstårta till älsklingen (prinsesstårta är hans favorit) men han hade redan tänkt att köpa en själv. Ville överraska honom med något och vi hade en skvätt kaffe över, så det fick bli negerbollar. Det blev väldigt uppskattat!



Älsklingen heter Albert i andranamn.

Kommentarer
Postat av: Petter

Tack så mycket.

Istämmer dom var väldigt goda :D

2010-08-31 @ 07:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0